Subscribe:

duminică, 11 septembrie 2011

10 voluntari ai Asociației „Mediașul pentru Cultură” la MECEFF



































































































Timp de 7 zile, zece voluntari ai Asociației „Mediașul pentru Cultură” s-au implicat în cel mai important eveniment cultural al anului 2011 din orașul nostru : „Mediaș Central European Film Festival”.

Astăzi este ultima zi de MECEFF. Cele 7 zile au trecut repede și voluntarii au alergat ca albinuțele, în stânga și în dreapta. Ne-am dedicat, cu răbdare și cu profesionalism, invitaților festivalului : jurnaliști, artiști, membrii ai juriului și tuturor evenimentelor începând de la promovare, acreditări, la deschiderea Centrului de presă, între orele 9.00 – 20.00.

Activitatea voluntarilor noștri a fost surprinsă în fotografii. Pe lângă activitățile la care am participat, am fost și fotograful grupului de voluntari MPC.

Ce a însemnat MECEFF pentru voluntari ?

Am primit următoarele răspunsuri:

„ MECEFF..a însemnat pentru mine șapte zile în care am învățat lucruri noi, șapte yile în care am cules experiență de pe câmpul voluntariatului, șapte zile pline, dar în același timp distractive. MECEFF, abia aștept anul viitor!” ( Georgiana Opreanu - Liceul teoretic „St. L. Roth”).

„Pentru mine, MECEFF a însemnat o experiență complet nouă, care mi-a plăcut enorm. A însemnat începutul unei cariere de voluntar în care sper ca realizările mele să crească vizibil. A fost o săptâmână obositoare, dar și interesantă în același timp. Sper ca MECEFF să devină tradiție!” (Sergiu Tiulimeanu, Liceul teoretic „Axente Sever”).

„Este pentru prima dată când Mediașul are o vizibilitate extraordinară privind din capitalul României, datorită Festivalului de Film, organizat în orașul de pe malurile Târnavei Mari. MECEFF 2011 a captat interesul pentru ceea ce se întâmplă cultural în străvechiul burg transilvan, aducând speranțe că, împreună cu realizările sale sporite să îl facă mai vizitat și s aducă mai mulți turiști pe aceste meleaguri. ” (Jenel Marin , președintele Asociației „Mediașul pentru Cultură”).

„MECEFF a fost o experiență frumoasă. M-am reîntâlnit cu jurnaliști din țară, am cunoscut jurnaliști internaționali, actori și voluntari care au lucrat în echipă și s-au bucurat împreună. Am surprins în fotografii ceea ce mi-a captat atenția în mod deosebit și am participat pentru prima dată la emisiunea „Bună dimineață, Transilvania!” cu Irina și Dodo, transmisă în direct de la Sala Traube. MECEFF a însemnat și revederea cu Horia Dicher, autorul cărții „Manuscrise pământene”, colegul meu din școala generală. MECEFF a crescut vizibilitatea Mediașului, a Primăriei, a Direcției pentru Cultură, Sport, Turism și Tineret și a Bibliotecii Municipale „St. L. Roth” - CIP - Biblionet. MECEFF a a dus 33 de invitați spre Centrul de presă și au fost peste 1300 de accesări în cele 7 zile, pe paginile dedicate Festivalului, presa online, e-mail și The Internet Movie Database. (Antonela Sofia Barbu, vicepreședinte MPC)


A fost o experiență plăcută prin care mi-am făcut noi prieteni, noi cunoștințe despre filme, actori și regizori.
Am avut ocazia să-i cunosc pe Excelența Sa, Ambasadorul Israelului în România, domnul Dan Ben-Eliezer, pe marele actor Victor Rebengiuc și alți actori. Experiența de voluntar la MECEFF 2011 a fost obositoare, dar foarte plăcută și mă gândesc să particip și la ediția de anul viitor.

Nu uitați, vă aștept pe toți și în 2012 la Mediaș Cultural European Film Festival, ca vă întâlniți cu filme bune, actori extraordinari și cu distracție în stil MECEFF”. (Ionuț Codiță, Școala Națională de Gaz)

„MECEFF a însemnat un mod de promovare a orașului nostru și a României, dar și o manieră de promovare a cinematografiei românești. Mi-am îmbogățit cunoștințele cinematografice cu noile pelicule vizionate. Lucrând într-o echipă de tineri voluntari m-am simțit utilă și am fost bucuroasă să fiu primită cu entuziasm. Datorită acestui Festival sper că orașul nostru a devenit mai cunoscut și că vom avea mai mulți turiști, care să ducă faima acestor meleaguri transilvănene. Aștept cu interes ediția a II-a a MECEFF ! (Sanda Volgyesi – din Proiectul „BuniNet”)

“7 zile frumoase … 7 zile de experiență nouă … 7 zile pe care sper că se vor repeta … 7 zile în care am cunoscut critici de film, actori extraordinari …am cunoscut-o pe Tamar Alkan, o tânără actriță israeliană care a fost protagonista filmului Ghei Oni – Valea puterii”. (Judit Zsold- din Proiectul „EduCultNet”)

Voluntarii MECEFF:
- Ionuț Codița - Școala Națională de Gaz
- Diana Tutelea - Școala Națională de Gaz
- Izabella Kiss - Școala Națională de Gaz
- Georgiana Opreanu - Liceul teoretic „St. L. Roth”
- Daria Rus - Liceul teoretic „Axente Sever”
- Sergiu Tiulimeanu - Liceul teoretic „Axente Sever”
- Sanda Volgyesi - Buninet
- Judit Zsold - EduCultNet
- Antonela Sofia Barbu - vicepreședinte MPC
- Jenel Marin - președinte MPC
















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu